Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Skal vi prøve at få koordineret det første raid?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Skal vi prøve at få koordineret det første raid? Empty
IndlægEmne: Skal vi prøve at få koordineret det første raid?   Skal vi prøve at få koordineret det første raid? EmptyOns Apr 23, 2008 10:07 am

Hej Boys,

Hvis vi skal prøve kræfter med Kara, skal vi jo have lavet en plan for at mønstre 10 personer forløbig kan jeg tælle:

Erdowyn
Luminext
Jernfod
Pallister
Qrazycat
(Thundris)
Wintertone

Lars, er det nu der skal etableres forbindelse til dine kumpaner på serveren?
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Skal vi prøve at få koordineret det første raid? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi prøve at få koordineret det første raid?   Skal vi prøve at få koordineret det første raid? EmptyOns Apr 23, 2008 10:45 am

Evt. kunne prøve en av de enkle Heroics, f.eks Slave Pens. Martin og jeg har mere enn godt nok gear, da mangler vi kun tre dps med god cc (eks. hunter, mage). Brian kan også off-tanke hvis det kniper.

For å få adgang til heroic slave pens krever det at samtlige er Honored med Cenarion Expedition og kjøper nøkkel hos CE Quartermester
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Skal vi prøve at få koordineret det første raid? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi prøve at få koordineret det første raid?   Skal vi prøve at få koordineret det første raid? EmptyOns Apr 23, 2008 10:47 am

For Kara behøver vi:
2 - tanks
3 -healers
Resten dps

Det er en fordel å ha 2 prester til Shackle Undeads for CC
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Skal vi prøve at få koordineret det første raid? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi prøve at få koordineret det første raid?   Skal vi prøve at få koordineret det første raid? EmptyOns Apr 23, 2008 6:31 pm

Hejsa
Indrømmet det går lidt trægt...
Vi plejer at spille om torsdagen, og jeg har spurgt om de er med på Kara i stf at spille heroics. (Kæresten/konen fylder dog 30 i morgen, så jeg tror ikke det giver point at jeg aflyser med hende for at lege WoW)

Jeg vil anbefale at vi finder en fast dag og tid til karazan, heroics kan vi tage når vi er nok på en aften

Lars
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Skal vi prøve at få koordineret det første raid? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi prøve at få koordineret det første raid?   Skal vi prøve at få koordineret det første raid? EmptyOns Apr 23, 2008 9:05 pm

Kara resettes hver natt til onsdag, så man har en uke på å cleare. Alt thrash opp til en boss respawner IKKE når denne bossen er tatt, dvs. at neste gang kan man begynne å rydde til en ny boss.

pig santa farao
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Skal vi prøve at få koordineret det første raid? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi prøve at få koordineret det første raid?   Skal vi prøve at få koordineret det første raid? EmptyTors Apr 24, 2008 2:33 pm

Hej igen
Jeg er som sagt ikke på i aften, men Jakob (Lutherion) er frisk på Kara eller en heroic instance. Han vil også kunne se hvem der ellers er på fra torsdags-klubben. Han har mødt Thomas (Thundris) og fået Jernfod'ens kald, så hvis de karakterer er logget på kan han se dem.
Ellers håber jeg vi kan samle et hold til Kara næste torsdag (håber jeg selv kan). Fra torsdagsklubben er Lutherion (præst) og Mergalf (mage) klar. Jeg regner med at Dannemann (Warrior) også kan overtales (prøv gerne i aften). Hard-core gamerne Phollux og Barylius (begge Warlocks) farmer Kara med deres respective guilds og vil derfor (formentligt) være låst og dermed ikke deltage. De er også noget over niveau over alle undtagen Lumi.
Håber i får taget en heroic i aften - god fornøjelse
Lars
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skal vi prøve at få koordineret det første raid? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi prøve at få koordineret det første raid?   Skal vi prøve at få koordineret det første raid? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Skal vi prøve at få koordineret det første raid?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Raid forberedelser
» Guild Raid onsdag d. 7 maj
» Guild raid torsdag d. 8. maj

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: World of Warcraft :: Raids-
Gå til: