Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen

Go down 
+2
Kaput
Jernfod
6 deltagere
ForfatterBesked
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptySøn Apr 27, 2008 12:16 pm

Hermed første forsøg på at komme i Kara! for at det skal lykkedes skal næsten alle 70'ere melde ok, ellers bliver vi ikke nok.

Jernfoden er klar!
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : KBH Nordvest

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptySøn Apr 27, 2008 5:08 pm

Pallister (healer) er klar d. 1 maj 20:30 - 21
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptySøn Apr 27, 2008 9:51 pm

jeg er muligens med, men først tidligst fra kl 21....
Tilbage til toppen Go down
Thundris

Thundris


Antal indlæg : 52
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 44
Geografisk sted : Frederiksberg

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyMan Apr 28, 2008 10:56 am

jeg kan måske - på 2 måder

1. jeg er nok stadig lvl 69 på torsdag.
2. jeg er i Hundested, så skal se om jeg kan få fred til det.

Hvis i lige skal have et kort overview så har Thundris lige rundet 8000 hp
Tilbage til toppen Go down
Erdowyn

Erdowyn


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 45
Geografisk sted : Nordvest

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyMan Apr 28, 2008 11:00 am

Erdowyn er klar til kamp
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyMan Apr 28, 2008 11:44 am

Da er Luminext 100% klar til kamp i Kara på torsdag. Kan fra kl 20:00 og utover. Vil foreslå at vi setter av minst 3 timer. Da kan vi nå de tre første bossene, måske den fjerde (Opera event).

Vil anbefale alle å lese seg opp på bossene, siden taktik har mye å si i Kara, nesten mer enn imba gear. Sjekk ut www.wowwiki.com.

Fikk for første gang tatt Prince i Kara i går. Tier 4 hjelm droppet dessverre ikke for meg, men gikk til en ussel Hunter :-).

Hvis vi ikke blir nok personer, kan vi ta inn et par randoms. Det er alltid noen som vil med. De tre siste gangene har jeg Maintanket for et annet guild, Muppets, som har vært 6 - 8 personer.
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyMan Apr 28, 2008 12:23 pm

Dejligt med noget commitment :-)

Jeg og Lars besluttede at oprette denne tråd for at se om Justa Pugna var klar. Næste trin bliver at Lars kontakter sine kontakter på serveren som forhåbentlig kan give os den resterende ballast der kræves.

Lars vil du melde tilbage om der er tilslutning og i så fald hvem?

Status:

Main Tank (tour guide): Luminext
Tank 2: Erdowyn

Healer 1: Pallister

CC/DPS: Wintertone

DPS 1: Qrazycat
DPS 2: Jernfod, Nu med Ranged DPS 271,8 :-)

Tentative:
Thundris
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyMan Apr 28, 2008 2:08 pm

Dvs. at vi pt mangler:

2x healers (en priest for Shackle undead ville vært fint, men ikke et krav + en random healer)
2x dps (rogue, lock, warrior, mage, shaman)

Hvis Thundris når lvl 70, så er Pala off-tank veldig fint, så kan Brian gå dps. Han er vel fury??
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyMan Apr 28, 2008 2:16 pm

en annen ting, fint hvis folk kan ta med potions (jeg kan lage Major agility), food med buffs (warp burger etc). EVt. sett opp ønsker så kan vi få lavet opp litt.

Jeg "discovered" forresten denne i går: http://www.wowhead.com/?item=22853
sikkert noen healere som vil et par sånne :-)
Tilbage til toppen Go down
Erdowyn

Erdowyn


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 45
Geografisk sted : Nordvest

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyMan Apr 28, 2008 3:24 pm

ja jeg er fury - så jeg går gerne dps
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : KBH Nordvest

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyTirs Apr 29, 2008 9:49 am

Hej,
Jeg er ked af dem, men jeg bliver nødt til at melde fra til på torsdag, der er kommet et familiebesøg i vejen, sorry. Jeg vil meget genre med en anden gang, og kan alle andre dage i denne uge.
mvh
Martin
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : KBH Nordvest

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyTirs Apr 29, 2008 11:28 am

Hej igen,
Jeg tilbagekalder min tidligere post. Jeg KAN GODTpå torsdag alligevel! Jeg gentager jeg kan godt på torsdag alligevel. Familiebesøget er om dagen og jeg er hjemme igen om aftenen :-D
mvh
Martin
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyTirs Apr 29, 2008 1:24 pm

Casper, hvor mange blir vi på torsdag? Hvis vi kun er 5, kunne vi kjørt et par heroics i steden for??
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyTirs Apr 29, 2008 1:43 pm

Hej
Jeg regner med at vi er de 6 der står i en af de øverste post's, med Thundris som måske.
Jeg har ikke fået tilbagemelding efter jeg sendte mailen i går til mine torsdags-rødder. I sidste uge regnede Lutherion (præst) og Mergalf (mage) med at deltage, men jeg vil gerne have en mere bekræftigende melding fra dem.
Jeg vil tro vores Warrior tank (Dannemann) også er på, men har ikke snakket med ham endnu.
De to Warlocks er i måske-enden indtil på torsdag, da de har raid-aften med deres respektive guilds.

Vi bør derfor være 8 sikre, og 3 usikre, med håbet om Thundris til at tage den manglende healer-plads.

mvh Lars
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyTirs Apr 29, 2008 1:59 pm

Godt arbejde Lars!

Planen er stadig Kara.

Fall back plan er heroic instances.

Venter spændt på Dannemann og Thundris (69) endelige udmelding
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyOns Apr 30, 2008 8:10 pm

Dannemann er på Bornholm, næppe med pc'en
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyFre Maj 02, 2008 12:20 am

Tak for aftenens raid... Det var kanon-hyggeligt, omend jeg må tilstå jeg var ved at tabe håbet undervejs. Men med lidt godt samarbejde lykkedes det at fa Attuman ned. Lad os endeligt prøve det igen snart...
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : KBH Nordvest

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyFre Maj 02, 2008 8:29 am

Hej,
Jeg vil også godt sige tak for i går aften, det var sjovt at være med i en 10 mands for første gang. Jeg har løst min netværksproblem, så jeg bliver ikke dc så meget næste gang :-)
Jeg læser op på strategierne, så jeg bliver bedre til at heale næste gang, må jeg i den forbindelse foreslå at vi benytter en tank specked karakter som nr. 2 tank ;-)
Forza Justa!!
mvh
Martin
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : KBH Nordvest

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyFre Maj 02, 2008 8:46 am

PS: jeg elsker Karazan! Første tur og et par nye lilla handsker, som Tine allerede har lavet nye sten til :-D
Martin
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Thundris

Thundris


Antal indlæg : 52
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 44
Geografisk sted : Frederiksberg

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyFre Maj 02, 2008 11:04 am

Ja, tak for et godt run... selvom gjotsz (eller hvad han hed) virkelig fik testet mit humør :/

Ikk' så fedt med pickups når man så får en 10 årig...

Synes godt nok også han virkede svære ham den næste i rækken, og vil lige give en cadou til healerne, godt arbejde Smile


Regner selv med at være meget bedre speccet næste gang, jeg havde blå handsker og blå bukser, men havde intet lilla endnu - noget jeg regner med at få både fra det nye område (skjold) og fra lidt pvp Wink

Så næste run er thundris pimpet up Wink

Så i vingerne forresten? lvl 70 spell, super fedt hehe
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : KBH Nordvest

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyFre Maj 02, 2008 11:22 am

Hej,
Jeg har lige læste boss strategy for Attumen the Huntsman og nu kan jeg bedre forstå at vi døede flere gange, jeg gjorde i hvert fald flere ting forkert. Jeg vil anbefale at vi alle læser boss strategy inden næste torsdag, da det vil gøre os MEGET bedre. Gear betyder ikke moget i forhold til den rigtige strategy.
link til Attumen the Huntsman: http://www.wowwiki.com/Attumen_the_Huntsman, de andre bosser kan findes via samme link.
mvh
Martin (nu en klogere healer ;-)
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen EmptyFre Maj 02, 2008 7:00 pm

Hei,
Synes vi klarte oss fint i går, var tross alt første gang for veldig mange. Kara er nemt når man har taktikken på plass, men veldig utilgivelig når man gjør feil. Dette gjelder ikke kun Tank/healer men også dps/cc.

På bossene må man kunne taktikken, ellers er de neste umulige, hvis ikke man er meget overgearet, noe vi pt ikke er :-). Dog er ikke gearet vårt noe stort problem, så at vi lå på snitt 350 dps. Dette er det samme vi hadde i en tdiligere PUG hvor også tok sistebossen. Det er så så klart en fordel at jeg som MT har godt gear, men vi mangler en OT som er tank-specced med ok gear. Tipper Thundris kan fylle denne plassen neste gang. Det er også bedre for raidet at Brian kjører full dps.

Ellers blir det nemmere for hver gang, både siden vi lærer oss instancen og at vi gradvis får bedre gear.

Vi bør få opp TS, Ventrilo eller Skype til neste gang, dette er 10x bedre en WoW interne system.

Skal også sjekke om det finnes noen text-macroer som forklarer hver boss, følte at jeg tastet som en gal i går :-).

Og vi fikk bevisst at neste gang skal vi være 10 stk som kjenner hverandre, aldri mer PU ....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen   Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Guild raid torsdag d. 8. maj
» What level of gear do I need for Karazhan? Things to aim for :)
» Raid forberedelser
» Guild Raid onsdag d. 7 maj
» Beretningen om Crossroad-raid

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: World of Warcraft :: Raids-
Gå til: