Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Thundris

Thundris


Antal indlæg : 52
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 44
Geografisk sted : Frederiksberg

Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) Empty
IndlægEmne: Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :)   Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) EmptyMan Maj 05, 2008 2:51 am

Jeg er, som i ved, i gang med min bachelor og jeg vil gerne, hvis jeg kan, låne nogle af jer til empiri...

Det i skal er, at i skal læse en novelle på 27 sider og så spille 3 baner af et computerspil og så tager vi en lille snak om jeres oplevelse med det hele. Det vil nok tage en lille time per mand...
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) Empty
IndlægEmne: Sv: Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :)   Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) EmptyTirs Maj 06, 2008 7:09 pm

Jeg er med på at være forsøgsdyr...
Tilbage til toppen Go down
Thundris

Thundris


Antal indlæg : 52
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 44
Geografisk sted : Frederiksberg

Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) Empty
IndlægEmne: Sv: Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :)   Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) EmptyOns Maj 07, 2008 2:15 am

cool, kan du i denne uge eller i weekenden?
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) Empty
IndlægEmne: Sv: Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :)   Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) EmptyOns Maj 07, 2008 8:44 pm

Weekend'en lyder fint. Jeg kan alle tre dage hvis det bare er en time
Tilbage til toppen Go down
Thundris

Thundris


Antal indlæg : 52
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 44
Geografisk sted : Frederiksberg

Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) Empty
IndlægEmne: Sv: Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :)   Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) EmptyTors Maj 08, 2008 11:42 am

Ok, har lige haft min første undersøgelse i går aftes, så der er lige nogle rettelser... Idea

Jeg skal lige høre hvor godt dit Engelske er Lars? Det er nemlig ret højt niveau det der skal læses (ikke højt som i videnskabeligt, mere sprogligt... han er meget glad for fremmedord)...

Og, det tager nok en slat mere end 1 time, hende der læste novellen i går var 1½ time om læsningen og vi brugte ca. ½ time på spillet og ½ time på snak...

Men hvis du stadig har lyst vil jeg gerne bruge dig her i weekenden Smile
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) Empty
IndlægEmne: Sv: Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :)   Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) EmptyTors Maj 08, 2008 6:19 pm

Jeg er klar, og English is my bæst
Tilbage til toppen Go down
wintertone




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : Frederiksberg

Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) Empty
IndlægEmne: Sv: Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :)   Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) EmptyFre Maj 09, 2008 12:39 am

Cool Smile

Du kan eventuelt ringe til mig i morgen, mit telefonnummer er 2896 4617, så kan vi lige aftale tid og sted Smile

På forhånd tak for hjælpen

/Thomas
Tilbage til toppen Go down
Thundris

Thundris


Antal indlæg : 52
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 44
Geografisk sted : Frederiksberg

Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) Empty
IndlægEmne: Sv: Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :)   Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) EmptyFre Maj 09, 2008 1:17 pm

hov - havde lige logget ind fra Tines computer der...
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) Empty
IndlægEmne: Sv: Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :)   Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) EmptyLør Maj 10, 2008 6:34 pm

jeg er også klar, bare ring
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) Empty
IndlægEmne: Sv: Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :)   Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Bachelor - skal bruge folk til undersøgelse... :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: Sjov :: Blandet landhandel-
Gå til: