Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Arena team Exorsism

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Arena team Exorsism Empty
IndlægEmne: Arena team Exorsism   Arena team Exorsism EmptyMan Maj 26, 2008 1:03 pm

Hej,

Igår tog Brian og jeg den kloge beslutning at starte et Arena team (2v2) det kostede 50 guld tror jeg (hvilket kom lidt bag på os) og vi gjorde hurtigt den erfaring at de andre 2v2 teams har 1 healer.

Fair nok, vi maxer bare dps på healeren og tager ham ud så burde resten være som at tage slik fra børn.....

.....det skete ikke... vi fik lesterlige tæsk hvilket fremgår af vores team side:

http://eu.wowarmory.com/team-info.xml?r=Draenor&ts=2&t=Team+Xcorsism&select=Team+Xcorsism

Nå men vi bør måske lige høste lidt flere erfaringer inden vi opretter flere teams. Findes der ikke et team EZ-on?

JF
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Arena team Exorsism Empty
IndlægEmne: Sv: Arena team Exorsism   Arena team Exorsism EmptyMan Maj 26, 2008 3:09 pm

Hejsa
Jeg vil nok ikke basere "altid" på to kampe :-)
Min track-record er dog lignende baseret på 3x 10kampe i 2v2 (har ikke spillet større arena). Min erfaring var dog ikke at det var healere der var på banen (og hvis der var en præst var han shadow-specced). Den eneste type healere jeg har mødt har været healadins, som stort set er umulige at dræbe 1vs1, men heller ikke gør megen skade...
Min erfaring var dog at arena-matche forudsætter Resilience gear, primært efter at være fuld lilla efter at have spillet 1000000 BG. Da jeg er meget crit dependent (har normalt små 30% chance) er mit damage væsentligt mindsket.
I større seancer 3x3 og 5x5 bliver healing derimod uundværligt...
mvh Lars
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Arena team Exorsism Empty
IndlægEmne: Sv: Arena team Exorsism   Arena team Exorsism EmptyMan Maj 26, 2008 5:45 pm

Martin og jeg har Team Ezon, har dog kun spilt 0 matcher så langt. Feral druid suger baller i arena, mulige jeg må re-specce til resto for å ha noen mulighet.
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Arena team Exorsism Empty
IndlægEmne: Sv: Arena team Exorsism   Arena team Exorsism EmptyTirs Maj 27, 2008 10:53 am

Fik spillet lidt igår og der er en række positive ting ved Arena:

Det lykkedes Brian og jeg at få vores første sejr igår!!! (2 nøgne krigere, der sikkert bare skulle se hvad det gik ud på). Senere lykkedes det os faktisk at vinde en Justa Pugna :-)

Anyways, det er muligt at invitere flere til teamet, det er selvfølgelig kun 2 der kan battle ad gangen og dette styres ved man grouper 2 og melder sig til som team.

Der er meget at lære, specielt med hurtig ændring af taktik after hvilket setup modstanderne har.
Vi har endvidere kunne konstatere andre teams uden healer. F.eks et Mage/Warlock team der bankede os :-)

En positiv ting er den hurtige afvikling: Efter tilmelding kø<1 min derefter 1 minut til buff og taktik, herefter er det et spørgsmål om sekunder jocolor

Konklusion: Prøv det!
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : KBH Nordvest

Arena team Exorsism Empty
IndlægEmne: Sv: Arena team Exorsism   Arena team Exorsism EmptyOns Maj 28, 2008 9:54 am

Hej,
Det lyder sjovt, men det er vel næppe en god ide at jeg respecker til shadow.. så har vi ingen dedikeret healer.... Desuden har jeg nada dam udstyr, alt hvad jeg har er +healing. Men jeg kan da lave en lvl 70 shadowpriest, det skulle ikke tage mere end 6-10 måneder... ;-). Alt må jeg se at få min shaman (lvl 45, enhancement) op i lvl.
mvh
Martin
PS: Hvis I vil have en holy healer med en dag så sig til, selvom en disc healer nok ville være bedre.. holder længere
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Erdowyn

Erdowyn


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 45
Geografisk sted : Nordvest

Arena team Exorsism Empty
IndlægEmne: Sv: Arena team Exorsism   Arena team Exorsism EmptyTors Maj 29, 2008 12:05 pm

du må naturligvis meget gerne komme med.

Vi har for øvrigt fået vores første arena-points - det blev til 223 point i vores første uge.
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Arena team Exorsism Empty
IndlægEmne: Sv: Arena team Exorsism   Arena team Exorsism EmptyTors Maj 29, 2008 1:14 pm

Juhuuuuu! så kan vi nok købe vores første season 3 arena armor item om små 2 måneder :-)

Se eksempler her:
http://www.wowwiki.com/Arena_Rewards
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Arena team Exorsism Empty
IndlægEmne: Sv: Arena team Exorsism   Arena team Exorsism Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Arena team Exorsism
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Arena season 4 start d. 24 juni!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: World of Warcraft :: Battlegrounds-
Gå til: