Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyFre Sep 05, 2008 1:36 pm

http://www.wowjutsu.com/eu/draenor/


How does this work?
Currently all of the World of Warcraft guild ranking sites that I've seen have required consistent updates on the guild's part in order to show progress in relation to other guilds. I really wanted to come up with a comprehensive scoring system that ranked a guild's progression without needing regular updates on the player's part. WowJutsu's scoring system is based on the loot that the people in any given guild have received. This means that I can track progress through the armory, without needing any guild submissions.

Why is my guild not on the list?
There are a few reasons why a guild might not show up in the list:
Most commonly your guild is simply not in our database yet. Click here to add your guild to the queue.
A guild must have a score of 10 or higher to make it on the lists. This usually boils down to your guild being about half way through Karazhan.
If your guild has less than 10 level 70 members then it won't be included.

Syntes vi skal på den liste inden 1.Oktober

Hilsen Gummifælden
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyFre Sep 05, 2008 1:53 pm

det burde da være mulig, så vidt jeg kan se. Er guildet til RL som blir registrert, tror du?
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyFre Sep 05, 2008 1:55 pm

jeg har forresten raidet med Council of Honour, de ligger på 161. plass. Er fortsatt "venn" med de...
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyFre Sep 05, 2008 2:25 pm

jeg har prøvet at submitte os... nu må vi se hvad den siger :-)
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyFre Sep 05, 2008 3:27 pm

vi får sikkert et spark bak og en L2P-pill :-)
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyFre Sep 05, 2008 3:55 pm

Hvad snakker du om??? jeg har da et drop fra 1. boss i Kara! ;-)
Forhåbentlig tæller den også nogle af dine epics med...
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyFre Sep 05, 2008 4:13 pm

vi får se, vi har vel begge tatt ned Prinsen :-). Glemmer ikke at så lett at han ga meg over 500k i skade før han gik ned, lol. En hård dreng :-)
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyFre Sep 05, 2008 4:18 pm

Den kan ikke se jeg har taget prinsen da jeg tabte roll'et om Tier 4 item :-(

Listen "ser" efter item's fra de forskellige bosser så du skal logge ud i det setup der har raid items.



!!!! SPLITTE MINE BRAMSEJL!!!!!!
kan se vi kun er 9 lvl 70 i guilden.... registrerer først fra 10 lvl 70

Nu må diamondfooten sku piskes til computeren!
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyFre Sep 05, 2008 7:15 pm

Kan sikkert få tempo på Luminor også, vært lvl 67 i hundre år nå
Tilbage til toppen Go down
Erdowyn

Erdowyn


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 45
Geografisk sted : Nordvest

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyMan Sep 22, 2008 5:26 pm

har du prøvet og tilmelde os igen Casper?
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyTirs Sep 23, 2008 2:33 pm

Vi er stadig kun 9 lvl 70??? hvorfor dælen tæller den ikke Luminor med??

anyways vi er stadig disbanned.... håber på Missblue og Diamondfoot.

Vigtigt at vi logger ud med kara gearet equiped, den registrerer ved at scanne wow-armory.

Kan se den har registreret 3 stykker udstyr: 2 x atumen og 1 x moroes

Luminext du har en masse kara items de skal tælles med!
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyTirs Sep 23, 2008 2:47 pm

nei, jeg har veldig lite. Kun en neck-item (drop fra Curator) for min kat, T4-gloves som jeg ikke bruker (har noen blå som er bedre) og en staff som jeg erstattet med S2-macen. I tillegg masse healing-gear. Pleier å logge av i Bear eller som Caster, ingen av disse bærer noe fra Kara, derfor blir det ikke registrert. Skal logge av som kat senere i dag.
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyTirs Sep 23, 2008 2:48 pm

dog litt merkelig system, jeg er Exalted med the Violet Eye, noe som indikerer at jeg har satt mine ben der noen ganger...
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyOns Sep 24, 2008 12:25 pm

Så nu ser scanneren at vi er 10 personer.... nu mangler vi bare at få mere end 10,0 point forløbig har vi 2,6 fra 3 stykker udstyr. Men Luminext er sat til scan med 1 ting fra the curator.

http://www.wowjutsu.com/eu/draenor/Justa%20Pugna
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyOns Sep 24, 2008 1:24 pm

jeg må få Luminor i Kara ASAP, han har i hvert fall stats som er gode nok, dog litt lite HP...

Masse fede Rogue-drops, spesielt fra Attumen, Moroes og Maiden
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyOns Sep 24, 2008 1:30 pm

så er curator registreret og jernfor har handsker fra Maiden som er ved at blive scannet...

Havde du noget fra Prince? så er vi helt sikkert på scoreboardet :-)

når du har item equipped i armory så sæt din karakter til scanning her:
http://www.wowjutsu.com/queue/add.php
Tilbage til toppen Go down
Erdowyn

Erdowyn


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 45
Geografisk sted : Nordvest

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyOns Sep 24, 2008 2:01 pm

jeg har et item mere - daggers som jeg bruger offhand - jeg skal nok equippe dem og logge af med dem i aften
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyTors Sep 25, 2008 2:14 pm

Vi har nå score på over 20, men er ikke på listen....

+ at Brians Malachezen ikke er registrert, noe som gjør at vi ikke får points for prinsen
Tilbage til toppen Go down
Erdowyn

Erdowyn


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 45
Geografisk sted : Nordvest

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyTors Sep 25, 2008 2:55 pm

ja jeg har set det (har scannet) - jeg kan der der står disbanded oppe i højre hjørne på http://www.wowjutsu.com/eu/draenor/Justa%20Pugna
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyTors Sep 25, 2008 3:20 pm

Har skrevet brokkemail til dem ;-)
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet EmptyTors Okt 02, 2008 9:10 am

Så er vi på!! :-)

Målet om at være på d.1 Oktober nåede vi akkurat! uden en eneste tur i Kara ha ha

http://wowjutsu.com/eu/draenor/

Hey there,

I had your guild reactivated, small guilds just cause issues sometimes. If players don't get scanned, or the armory bugs out and doesn't associated a player with the guild then the guild looks like it has less than 10 members, etc. Everything should be fine now though, you will receive a rank in about an hour.
Thanks for using our site.

Cheers,
Matthew

On Thu, Sep 25, 2008 at 5:32 AM, Casper Vinther <cvd552@yahoo.com> wrote:

Please type your message below. Browser Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 2.0.50727). Page

http://wowjutsu.com/eu/draenor/Justa%20Pugna

First of all, thanks for a very nice guild ranking page!

I have tried to get our guild on the rated list and as far as I can see we should now be on it now:

We are: 10 lvl 70 characters in the guild
We have reached a item score of >10.00 (20.62)

But still our status is: Disbanned

Are there requirements that we do not yet meet or can this be due to a technical problem?

Best regards

Casper Vinther
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet   Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Oversigt over guilds på Draenor samt hvor mange bosser de har nappet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Koordinering med andre guilds

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: World of Warcraft :: Raids-
Gå til: