Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Blizzard betalingsproblemer

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Blizzard betalingsproblemer Empty
IndlægEmne: Blizzard betalingsproblemer   Blizzard betalingsproblemer EmptyTirs Okt 07, 2008 11:17 am

Hej boys,

Har i haft problemer med aut. betaling af account med VISA? Jeg har haft status "pending" siden søndag, men den skulle være ved at fungere igen.

Hilsen JF
Tilbage til toppen Go down
Erdowyn

Erdowyn


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 45
Geografisk sted : Nordvest

Blizzard betalingsproblemer Empty
IndlægEmne: Sv: Blizzard betalingsproblemer   Blizzard betalingsproblemer EmptyTirs Okt 07, 2008 1:59 pm

Hej,

jeg har kun haft problemer omkring betalinger når jeg har fået nyt betalingskort - ellers ikke.

Brian
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : KBH Nordvest

Blizzard betalingsproblemer Empty
IndlægEmne: Sv: Blizzard betalingsproblemer   Blizzard betalingsproblemer EmptyTirs Okt 07, 2008 2:33 pm

Hej,
Jeg har aldrig haft problemer, kører automatisk...
Martin
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Blizzard betalingsproblemer Empty
IndlægEmne: Sv: Blizzard betalingsproblemer   Blizzard betalingsproblemer EmptyTirs Okt 07, 2008 2:39 pm

Det er sgu sikkert Diamondfoot der har brugt alle pengene Evil or Very Mad
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Blizzard betalingsproblemer Empty
IndlægEmne: Sv: Blizzard betalingsproblemer   Blizzard betalingsproblemer EmptyLør Nov 08, 2008 2:21 pm

Hejsa
Nu har jeg fået problemer (igen)...
Første gang var for 2 mdr siden da kinøjseren var færdigspillet - samtidigt udløb mit abbonnement, og jeg var bekymret for om det var de advarsler jeg havde fået der gjorde at jeg ikke fik lov at fortsætte. Jeg købte dog et prepaid gamecard og har spillet på det de sidste 2 måneder... I efterrationaliseringen faldt jeg dog mere til den teori at det var det nye sikkerheds-system med visa, som lige blev indført i september og jeg så ikke regnede med at Blizard havde nået at indfføre...

Men - nu er min konto udløbet igen, og jeg får stadig ikke lov at betale med visa (eller nogen af de andre kontokort)... Er der nogen af jer der har fået lov til at betale inden for de sidste par måneder og har i så været fri for, eller ude for det samme bøvl ???

Jeg kan sikkert købe et prepaid card igen, men vil hellere lade automatikken råde.
Jeg har spurgt Blizzards tech support. De svarede sidste gang efter 3 uger, at de kunne se at kontoen virkede så de gik ikke ud fra at der var et problem

Indtil det virker igen - så ses vi i RL :-)
Lars
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Blizzard betalingsproblemer Empty
IndlægEmne: Sv: Blizzard betalingsproblemer   Blizzard betalingsproblemer EmptyLør Nov 08, 2008 8:52 pm

har aldri hatt problemer, betalt med både mastecard og visa.

Har månedlig betalinger
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Blizzard betalingsproblemer Empty
IndlægEmne: Sv: Blizzard betalingsproblemer   Blizzard betalingsproblemer EmptyLør Nov 08, 2008 10:02 pm

Til Lars,

De problemer jeg havde var hos VISA, på account management stod der bare pending og der gik ca. 3 dage før problemet løste sig selv.

Wow supporten har sikkert rimelig mange sager i disse wotlk-tider..... håber du får adgang snart.

JF
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blizzard betalingsproblemer Empty
IndlægEmne: Sv: Blizzard betalingsproblemer   Blizzard betalingsproblemer Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Blizzard betalingsproblemer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: World of Warcraft :: Blandet-
Gå til: