Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Radiomir: Inscripton & BS

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Radiomir: Inscripton & BS Empty
IndlægEmne: Radiomir: Inscripton & BS   Radiomir: Inscripton & BS EmptyMan Nov 24, 2008 1:23 pm

Er kommet opp på nivå ca. 100 - 120 på hver
Tilbage til toppen Go down
Erdowyn

Erdowyn


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 45
Geografisk sted : Nordvest

Radiomir: Inscripton & BS Empty
IndlægEmne: Sv: Radiomir: Inscripton & BS   Radiomir: Inscripton & BS EmptyTirs Nov 25, 2008 9:10 am

har sendt en hel bunke blomster og sten til dig, og er i skrivende stund på 239 i mining og 269 i blomstersamling
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Radiomir: Inscripton & BS Empty
IndlægEmne: Sv: Radiomir: Inscripton & BS   Radiomir: Inscripton & BS EmptyTirs Nov 25, 2008 2:15 pm

flott,
Du må si til hvis jeg skal lave noen Major Glyphs til deg (også til dere andre). Når det gjelder Minor Glyphs, så kan jeg kun "forske" frem en ny recipe per døgn, og hva jeg lærer er random...

Jeg er litt lav på BS enda til at jeg kan lave noe rigtig godt, men det kommer seg.
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : KBH Nordvest

Radiomir: Inscripton & BS Empty
IndlægEmne: Sv: Radiomir: Inscripton & BS   Radiomir: Inscripton & BS EmptyOns Nov 26, 2008 1:04 pm

Tillykke til Manthing der kom op på 300 i herb og 300 i mining i går.
mvh
Martin
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Radiomir: Inscripton & BS Empty
IndlægEmne: Sv: Radiomir: Inscripton & BS   Radiomir: Inscripton & BS EmptyOns Nov 26, 2008 2:42 pm

Det er meget godt jobbet!!

Vil igjen takke for alle herbs, stones, bars osv som jeg har fått av dere, har nå snart lvl 200 i Inscription. Så gi meg beskjed hvis dere har behov for Glyphs.

Det går litt saktere med BS fordi jeg mangler Copper bars, er kun kommet til lvl 92.

Må ellers si at Dk er ekstremt sjov å spille. Ganske utfordrende pga. mange spells, men når man har forstått hvordan de fungerer, så er det ingenting som stopper den. Death Grip er nesten det beste spelle i hele WoW :-)
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Radiomir: Inscripton & BS Empty
IndlægEmne: Sv: Radiomir: Inscripton & BS   Radiomir: Inscripton & BS EmptyOns Nov 26, 2008 2:53 pm

Åhhh kan mærke abstinenserne indfinde sig :-) men det bliver nok ved CS iaften. Ærgeligt du ikke er i CPH Thomas
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Radiomir: Inscripton & BS Empty
IndlægEmne: Sv: Radiomir: Inscripton & BS   Radiomir: Inscripton & BS EmptyOns Nov 26, 2008 2:53 pm

Åhhh kan mærke abstinenserne indfinde sig :-) men det bliver nok ved CS iaften. Ærgeligt du ikke er i CPH Thomas
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Radiomir: Inscripton & BS Empty
IndlægEmne: Sv: Radiomir: Inscripton & BS   Radiomir: Inscripton & BS EmptyOns Nov 26, 2008 3:05 pm

CS er superfedt, dog lenge siden. Hadde mange fulle netter med CS sammen med mine hockeykompiser, ganske sjovt.
På tide jeg tar meg en tur til Cph, en overnatting fra fre - lør/søn. La oss se hva vi får til i januar.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Radiomir: Inscripton & BS Empty
IndlægEmne: Sv: Radiomir: Inscripton & BS   Radiomir: Inscripton & BS Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Radiomir: Inscripton & BS
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: Characters :: Hvem er hvem-
Gå til: