Jeg synes det er fint nok at Pallister kommer op i dissing... problemet med det der ligger i banken er, at hvis vi skal sælge det som det er; altså som våben/armor, kommer det højest sandsynligt til at koste mere end det vi kan sælge det for... desuden, det er rart at kunne få ekstra stamina/in eller noget
Jernfod
Antal indlæg : 187 Tilmeldt : 15/04/08 Alder : 49 Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island
Jeg mener helt klart førsteprioriteten er enchants til folket! Så hvis gearet med fordel kan enchantes så bør det gøres af rette vedkommende (der er jo flere enchantere). BTW hvordan går det med den +25 agi på 2H? bliver den klar til weekenden? :-) Hilsen en der har præsteret at få 50 i mining og 125 i first aid
Jeg tror ikke at den bliver klar til weekenden. Problemet er at fra lvl 350 er der ikke flere enchants at lære fra træneren, resten er rep bundet eller drops. Så jeg har brug for at komme i high lvl instances med gode drop stats som også giver rep. Indtil da, sker der ikke så meget. Så måske skal vi alligevel lave gold ud af items i fane 2...??? evt. kan vi disenchante det og sælge dem....?? Jeg kan sakkens disenchante det hele og komme lidt på i skil lvl, men det får jeg ingen nye enchants ud af.... mvh Martin
Jernfod
Antal indlæg : 187 Tilmeldt : 15/04/08 Alder : 49 Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island
Emne: Sv: Oprydning i Guild Banken Ons Apr 23, 2008 9:34 am
Så skal vi bare se at få røven på gled og opsøge de gode drops
Kaput
Antal indlæg : 100 Tilmeldt : 17/04/08 Alder : 49 Geografisk sted : KBH Nordvest
Emne: Sv: Oprydning i Guild Banken Ons Apr 23, 2008 10:33 pm
God ide. Jeg har nu disenchanted alle lvl 50 + items, resten er ikke så interessante, så dem foreslår jeg at Lars sælger. Martin
lbrordam
Antal indlæg : 83 Tilmeldt : 15/04/08
Emne: Sv: Oprydning i Guild Banken Man Maj 19, 2008 8:57 pm
Hej Jeg fik aldrig solgt resterne sidste gang, hvilket betyder at der er ved at være fyldt igen. Martin kan vi koordinere så vi kan "tømme" banken samtidigt. En del af tingene der var tilbage sidst var mere værd som disenchanted, end ved at blive solgt direkte.
Må jeg foreslå at man tager hvad man kan bruge fra banken i den næste uges tid. Så kan Martin og jeg tømme ud næste mandag
Jernfod
Emne: Sv: Oprydning i Guild Banken Man Maj 19, 2008 9:36 pm
Ok, god ide
Kaput
Antal indlæg : 100 Tilmeldt : 17/04/08 Alder : 49 Geografisk sted : KBH Nordvest
Emne: Sv: Oprydning i Guild Banken Man Maj 19, 2008 9:49 pm