Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Nyhedsbrev #1

Go down 
ForfatterBesked
Admin
Admin



Antal indlæg : 7
Tilmeldt : 15/04/08

Nyhedsbrev #1 Empty
IndlægEmne: Nyhedsbrev #1   Nyhedsbrev #1 EmptyTirs Apr 15, 2008 12:15 pm

Kære Guild

Hermed første nyhedsbrev:

Der er god aktivitet i "Justa Pugna" for tiden, der er blevet gået dygtigt til den nye ø i forbindelse med patch 2.4 men også Battleground er blevet frekventeret jævnligt.

Af flittige spillere vil jeg gerne fremhæve Erdowyn (Brian) der gennem lang tids hårdt arbejde i Alterac Valley nu har erhvervet sig fuldt Epic Gladiators armorset.

Luminext (Thomas N)har også gået fint til makronerne og kan vel godt betragtes som den bedst spec'ede i guilden.

Diamondfoot (Lisa) ding'ede 61 igår hvilket tyder på fremdrift men stadig et stykke til lvl 70 ;-)

Tillykke til Wintertone (Tine) der har fået sin første lvl 70 epic item. Efter et hårdt setback da hun mistede mange gems ved en blizzard-fejl, er hun så vidt jeg kan fornemme ved at være på fode igen. Wintertone efterspørger sammenarbejde med herbalist for at kunne advancere i jewelcrafting.

Tvede (Casper)har igen meldt sig på banen og grinder hårdt for at komme til Outland. Status er lvl 49 og er netop blevet boostet med questhelper installeret. Hold gerne øjne åbne for godt worrior gear omkring lvl 50.

Thundris (Thomas dk)har spillet en del sammen med Tvede med sin Alt hvilket er super. Desuden er jeg sikker på han har skumle planer om at nå 70 før undertegnede. Dog prioriteres skolearbejdet for tiden.

Mister Q (Lars), Har ikke været meget online på det seneste, men mon ikke wow-økonomien ville kollapse hvis ikke Q var på AH indimellem.
Qrazycat har dog været spottet på den nye ø.

Pallister (Martin)
Flittig gæst i guilden, der snart må betegnes som 3-stjernet general i Alterac Valley. Har lige spenderet søndagen i skrædderstilling og fremstillet en ordentlig haglbyge neatherweave bags.
Af kommende opgaver til Martin kan specielt nævnes disenchant af ubrugeligt udstyr i banken!


Instances/Raids

Det anbefales at man installerer "Omen threat-meter" denne feature kræver lidt øvelse. Måske Lars kan hjælpe lidt.
Er det en ide at aftale instances pr. mail

Skills:
Jeg foreslår at der bliver lavet en oversigt om hvilke enchants/gems og andet der kan fremstilles inden for guilden.

Rygter:
Der pynses på at invitere til en wow-brunch hos fødderne en lørdag formiddag, det vil blive koordineret så Luminext er i københavn og har mulighed for at deltage.

Dette var første nyhedsbrev, hvis i er nået hertil betyder det sikkert det ikke var spildt :-)

Hvis du ikke ønsker at være med på denne wow-mailliste så skriv det lige på "reply all"

Hilsen Jernfoden
Tilbage til toppen Go down
http://justapugna.heavenforum.com
 
Nyhedsbrev #1
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: Justa Pugna :: Nyheder-
Gå til: