Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Tines toons, JC info

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
wintertone




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : Frederiksberg

Tines toons, JC info Empty
IndlægEmne: Tines toons, JC info   Tines toons, JC info EmptyOns Apr 23, 2008 7:19 pm

Hejsa

Også lige lidt info om mine toons.

Wintertone
Lvl 70 fire mage.

Hun har 380 i JC og 375 i mining. Derudover har hun 375 i cooking, så sendt endelig jeres kød, så laver jeg mad og ligger det i banken.

I JC kan hun lave alle grønne gems hvis recipe kan købes hos vendors, samt de blå og lilla som kan købes hos Shattered Sun Offensive når man er revered. Ellers kan jeg lave følgende blå og meta gems:

Brutal Earthstorm Diamond: +3 Melee Damage & Chance to Stun Target
Requires at least 2 Red gems
Requires at least 2 Yellow gems
Requires at least 2 Blue gems
"Only fits in a meta gem slot."

Insightful Earthstorm Diamond: +12 Intellect & Chance to restore mana on spellcast
Requires at least 2 Red gems
Requires at least 2 Yellow gems
Requires at least 2 Blue gems
"Only fits in a meta gem slot."

Tenacious Earthstorm Diamond: +12 Defense Rating & Chance to Restore Health on hit
Requires at least 5 Blue gems
"Only fits in a meta gem slot."

Swift Skyfire Diamond: +24 Attack Power and Minor Run Speed Increase
Requires at least 2 Yellow gems
Requires at least 1 Red gem
"Only fits in a meta gem slot."

Balanced Nightseye: +8 Attack Power and +6 Stamina, "Matches a Red or Blue Socket."

Dazzling Talasite: +4 Intellect and +2 Mana every 5 seconds, "Matches a Yellow or Blue Socket."

Jagged Talasite: +4 Critical Strike Rating and +6 Stamina, "Matches a Yellow or Blue Socket."

Steady Talasite: +4 Resilience Rating and +6 Stamina, "Matches a Yellow or Blue Socket."

Flashing Living Ruby; +8 Parry Rating, "Matches a Red Socket."

Great Dawnstone: +8 Spell Hit Rating, "Matches a Yellow Socket."

Mystic Dawnstone: +8 Resilience Rating, "Matches a Yellow Socket."

Smooth Dawnstone: +8 Critical Strike Rating, "Matches a Yellow Socket."

Thick Dawnstone: +8 Defense Rating, "Matches a Yellow Socket."

Sparkling Star of Elune: +8 Spirit, "Matches a Blue Socket."

Stormy Star of Elune: +10 Spell Penetration, "Matches a Blue Socket."

Wicked Noble Topaz: +4 Critical Strike Rating and +8 Attack Power, "Matches a Red or Yellow Socket."

Jeg arbejder hårdt på at blive exalted med the consortium, så jeg kan lave en meta mere. Derudover er jeg ved at optjene guld så jeg kan købe de recipes jeg mangler fra AH, men de er i lidt høj kurs på denne server så jeg går og lurer lidt. Hvis i ser nogle billige nogle som jeg mangler må i meget gerne sige til. Jeg har desværre ikke fået den Thomas(N) efterlyser og har endnu ikke set den på AH.

Rå gems er jeg ved at få opbygget et godt lager af. Jeg har mange af hver af de grønne, og også nok af de blå til at i bare skal sige til hvis i mangler noget. Det eneste jeg mangler er selvfølgelig de lilla, samt meta gems. Det er her jeg har brug for alchemy. Meta gems kan åbenbart laves fra grønne gems, så hvis du har skill til det nu Thomas (N) må du gerne lige skrive, så sender jeg dig nogle grønne du bare kan bruge.


Winterstone
Lvl 30 Druid, feral.

Min alt jeg ikke rigtig spiller med andet når en af Thomas (DK)s utallige characters når til denne lvl. (hvorefter han løber fra mig efter ca. 2 lvls)

Dåsen
Lvl 1 rogue.

Kun bankdame.

Jeg sørger for at opdaterer min gem-liste løbene.

MVH
Tine
Tilbage til toppen Go down
wintertone




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : Frederiksberg

Tines toons, JC info Empty
IndlægEmne: Nye gem designs   Tines toons, JC info EmptySøn Maj 11, 2008 1:30 pm

Hejsa

Så har jeg investeret i nye designs.

Jeg kan nu lave:

Brilliant dawnstone: +8int, matches a yellow socket.
Luminous nople topaz: +9healing+3spell damage+4int, matches a red or yellow socket
Shifting nightseye: +4agi+6sta, matches a blue or red socket

/Tine
Tilbage til toppen Go down
wintertone




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : Frederiksberg

Tines toons, JC info Empty
IndlægEmne: Lilla disigns til JC   Tines toons, JC info EmptyTors Maj 15, 2008 7:50 pm

Hejsa

Som I måske har set på den nye ø er der kommet JC vendor, hvor man kan købe alle designs til de lilla gems, samt lilla gems for 15 badges of justice. Jeg er kun revered med dem, så kan endnu ikke købe de sidste, men arbejder på sagen, og der går en uge eller noget så er jeg der.

Da hvert design imidlertidigt koster 42,5 g, har jeg ikke råd til dem alle, da det ville koste mig ca. 1400g. Jeg tænkte derfor at man kunne lave en ønskeliste her, hvis man havde nogle ønsker til hvad jeg skal købe først. Jeg har på nuværednde tidspunkt råd til en ca. 10 stk.

/Tine
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Tines toons, JC info Empty
IndlægEmne: Sv: Tines toons, JC info   Tines toons, JC info EmptyFre Maj 16, 2008 1:36 pm

Se indlæg under guild bank
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Tines toons, JC info Empty
IndlægEmne: Sv: Tines toons, JC info   Tines toons, JC info EmptyMan Maj 19, 2008 8:48 pm

Hejsa
Jeg vil meget gerne ønske mig gems med:
+agility
+crit%
+attack power

Med agility som klar favorit.

Jeg har tilladt mig at donere lidt til indkøbet - sig til hvis det ikke er ønsket ?

Lars
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Tines toons, JC info Empty
IndlægEmne: Sv: Tines toons, JC info   Tines toons, JC info EmptyTirs Maj 20, 2008 11:28 am

Jeg er også interessert i følgende gems:

+10 agility (Delicate Crimson Spinel)
+15 stamina (Solid Empyrean Sapphire)
+5 agility/+7 stamina (Shifting Shadowsong Amethyst)

Donerer med glede for å få kjøpt inn disse
Tilbage til toppen Go down
wintertone




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : Frederiksberg

Tines toons, JC info Empty
IndlægEmne: sidste nye gems   Tines toons, JC info EmptyOns Jun 11, 2008 1:59 pm

Hejsa

Så har jeg brugt alle mine penge igen på diverse designs, men nu tror jeg også snart jeg er ved at være der med de vigtigste. Hvis i ser nogle under wowwiki linket som ikke er på min liste, men som i godt kunne tænke jer så sig endelig til, så vil jeg prøve at få fat i den.

Blå gems:

Inscribed noble topaz: +4 crit strike rating +4 strength
Potent noble topaz: +4 spell crit rating +5 spell damage
Reckless noble topaz: +4 spell haste rating +5 spell damage
Regal nightseye: +4 dodge rating +6 stamina
Bold living ruby: +8 strength
Bright living ruby: +16AP
Delicate living ruby: +8Agility
Teardrop living ruby: +18 healing+ 6 spell damage
Quick dawnstone: +8 spell haste rating
Forceful talasite: +4 spell haste rating +6 stamina

Husk med Meta gems at der er nogle krav om at have andre gems, hvis de skal virke.
Meta gems:
Ember skyfire diamond:+14 spell damage +2% int. at least 3 red gems
Eternal earthstorm diamond: +12 defence rating + 10% shield block value. 2 blue, 1 yellow
Destructive skyfire diamond: +14 spell crit rating +1% reflect. 2 red, 2 blue, 2 yellow
Mystical skyfire diamond: Chance to increase spell cast speed. More blue than yellow

Lilla gems:
Jeg kan lave alle dem i har sagt i gerne vil have med agillity og AP og sådan.
Her er et link hvor i kan se alle gems. Tror jeg kan lave alle lilla gems, hvor der stor C ud for.
http://www.wowwiki.com/Gems


MVH
Tine
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Tines toons, JC info Empty
IndlægEmne: Sv: Tines toons, JC info   Tines toons, JC info EmptyOns Jun 11, 2008 5:04 pm

Det ser kanon ud - så vil jeg runde AH inden jeg begynder på den store bestillings-tur :-)
Tilbage til toppen Go down
wintertone




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : Frederiksberg

Tines toons, JC info Empty
IndlægEmne: Sv: Tines toons, JC info   Tines toons, JC info EmptyOns Jun 11, 2008 7:08 pm

Det eneste i behøver købe er uskårne lilla og meta gems, ellers har jeg et godt lager af alle de blå.

/Tine
Tilbage til toppen Go down
wintertone




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : Frederiksberg

Tines toons, JC info Empty
IndlægEmne: JC i WoLK   Tines toons, JC info EmptyFre Jan 16, 2009 12:37 am

Hejsa

Jeg er i gang med at få JC til tops (nu 416), så jeg kan levere de bedste gems, og andet godt. Får at købe nogle rigtig gode designs i Dalaran skal jeg lave JC daily quest, som jeg gør stort set hver dag. I må meget gerne komme med ønsker til hvilke designs jeg skal købe først. Er i øjeblikket er jeg ved at spare op til den lilla agillity ring til lvl 80, som jeg burde kunne lave om et par dage. Der er rigtig gode lilla ting til lvl 80, som koster 6 quest at købe, blå gems der svare til de gamle lilla, der koster 2 quest og blå ting til levels i 70´erne til 3 quest. Til de lilla ting skal jeg bruge 4 gems som koster 1 quest stykket, eller som kan købes på AH til ca. 250g.

Men prøv at gå forbi JC biksen i Dalaran eller se på nettet, og kom med nogle ønsker. Yor wish is my command.

VH
Tine
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Tines toons, JC info Empty
IndlægEmne: Sv: Tines toons, JC info   Tines toons, JC info EmptyFre Jan 16, 2009 12:38 pm

Godt arbejder der søs!

Hvordan kan vi bedst supplere din JC levelling? kan vi købe noget til dig eller samle noget?

JF
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Tines toons, JC info Empty
IndlægEmne: Sv: Tines toons, JC info   Tines toons, JC info EmptyFre Jan 16, 2009 1:37 pm

Hei, Tine!
Jeg har kjøpt mats til disse to (bortsett fra Dragon's eye):
Titanium Earthguard Ring
og
Titanium Earthguard Chain

Dette er rene tanking pieces, så nyttig for Brian (Erdowyn, Manthing), Martin (Kaput) og meg (Luminext og Radiomir)

Det finnes også rene dps versjoner av disse (både for melee og casters), bytt ut Earthguard med Impact og Spellshock. Er også interessert i Impacts (til min Cat), men lavere prioritert for min del. Men for guildet kan det måske være flere som kan benytte de???

Jeg vil selvsagt også betale deg for Dragon's eye, du får finne ut hvor mye.

Komplett liste finnes her: JC
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tines toons, JC info Empty
IndlægEmne: Sv: Tines toons, JC info   Tines toons, JC info Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Tines toons, JC info
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: Characters :: Professions-
Gå til: