Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Træt af at få tæsk...

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Træt af at få tæsk... Empty
IndlægEmne: Træt af at få tæsk...   Træt af at få tæsk... EmptyMan Maj 19, 2008 2:34 pm

Evil or Very Mad
Jeg er pisse træt af at få tæsk i AV!! Det samme gør sig gældende i EotS og AB gad godt have en sammenligning af gennemsnitlig gear lvl på Alliance og Horde. Forhåbentlig kan foreskellen ses her og ikke en sammenligning af IQ :-)
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Træt af at få tæsk... Empty
IndlægEmne: Sv: Træt af at få tæsk...   Træt af at få tæsk... EmptyMan Maj 19, 2008 8:53 pm

Jeg tror snarere forskellen kan ses i alderen på dem der spiller.
Horde's har et større antal premades (dvs folk der spiller sammen, enten fra samme guild, alternativt server). Det betyder at de er bedre til at spille sammen, dvs primært til at heale.
Tilbage til toppen Go down
Thundris

Thundris


Antal indlæg : 52
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 44
Geografisk sted : Frederiksberg

Træt af at få tæsk... Empty
IndlægEmne: Sv: Træt af at få tæsk...   Træt af at få tæsk... EmptyMan Maj 19, 2008 10:58 pm

måske skulle vi gøre det samme så - og tage i BG sammen...?
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Træt af at få tæsk... Empty
IndlægEmne: Sv: Træt af at få tæsk...   Træt af at få tæsk... EmptyMan Maj 19, 2008 11:40 pm

Ja det kan vi gøre onsdag måske, varme op med en gang BG
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Træt af at få tæsk... Empty
IndlægEmne: Sv: Træt af at få tæsk...   Træt af at få tæsk... EmptyTirs Maj 20, 2008 11:34 am

tror det er litt tilfeldig. Har de siste dagene gjort daily BG, som har vært 2x EotS, AB og AV. Vant nesten samtlige, to forsøk på den ene EotS. Men møter du pre-made, er det 100% sikkert tap

lol!
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Træt af at få tæsk... Empty
IndlægEmne: Sv: Træt af at få tæsk...   Træt af at få tæsk... EmptyTors Maj 22, 2008 2:04 pm

Lykkedes mig at complete daily PvP (AV) igår på ca. 15 minutter... det hjalp lidt på humøret Laughing
Tilbage til toppen Go down
Thundris

Thundris


Antal indlæg : 52
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 44
Geografisk sted : Frederiksberg

Træt af at få tæsk... Empty
IndlægEmne: Sv: Træt af at få tæsk...   Træt af at få tæsk... EmptyFre Maj 23, 2008 11:22 am

Ved ikke om det er så tilfældigt... synes meget ofte at horde har fordelene (også fordi de ikke har så mange børn med tror jeg).

Tag WsG; det er godt nok sjæøldent man vinder der; og de er fandme langt til 30 marks hvis du taber hver gang. Har dog fundet ud af at folk bliver jævnt irriteret hvis en Prot Pala får flaget... det går ikke hurtigt, men til gengæld kan de ikke slåp mig ihjel...

EotS er tilfældig; der handler det meget om samspil.

AV er også forholdsvist tilfældigt, selvom jeg undrer mig over forskellen til adgangen slutbossen - Alliance: ind ad en port, op ad en bakke, gennem et tårn, rundt og op ad et sving, ind gennem port med to vagttårne der skyder. Kontra hordes - gennem en dal, over en bro, forbi 1 bunker (af hvad jeg har lagt mærke til).

Arathi Basin; tror faktisk alliance har en lile fordel her, det virker ihvertfald som om at alliance altid får flest områder først.

Og, casper - du skulle prøve at være Protection Paladin i BG's... det jeg er god til er ikke at dø; det når man ikke skide langt med 1on1... i det mindste kan holy priests heale.
Tilbage til toppen Go down
Thundris

Thundris


Antal indlæg : 52
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 44
Geografisk sted : Frederiksberg

Træt af at få tæsk... Empty
IndlægEmne: Sv: Træt af at få tæsk...   Træt af at få tæsk... EmptyTirs Maj 27, 2008 9:39 pm

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK jeg er træt af warsong gulsh og Warlocks!
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Træt af at få tæsk... Empty
IndlægEmne: Sv: Træt af at få tæsk...   Træt af at få tæsk... EmptyMan Aug 25, 2008 1:54 pm

Er kommet stærkt igen :-)

Havde en rekordrunde lørdag i AV:

Honor: 1139 (incl bonus)
Kills: 65

Det var lidt sjovt... og rigtig gættet stod ved broen og forsvarede
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Træt af at få tæsk... Empty
IndlægEmne: Sv: Træt af at få tæsk...   Træt af at få tæsk... EmptyMan Aug 25, 2008 4:43 pm

AV er pro-alliance, nice å stå ved broen med backup av de to bunkersene :-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Træt af at få tæsk... Empty
IndlægEmne: Sv: Træt af at få tæsk...   Træt af at få tæsk... Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Træt af at få tæsk...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: World of Warcraft :: Battlegrounds-
Gå til: