Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Onsdag som spilledag

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Onsdag som spilledag Empty
IndlægEmne: Onsdag som spilledag   Onsdag som spilledag EmptyOns Maj 28, 2008 11:59 am

Der er jo blevet snakket lidt i krogene om onsdag som spilledag og jeg syntes det skal hedde sig:

Onsdag aften er der der er størst sandsynlighed for at teame op, men der er ingen forpligtelser med mindre specifik aftale er laver f.eks "Black Temple" ;-)

Desuden er der nok mange der skruer lidt ned for timerne bag computeren her i den søde sommertid.

Hilsen Jernfoden, der idag 28/5 prioriterer vind og bølger frem for tæsk i WSG
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Onsdag som spilledag Empty
IndlægEmne: Sv: Onsdag som spilledag   Onsdag som spilledag EmptyTors Maj 29, 2008 4:32 pm

Jeg kommer også til å prioritere sommer og sol fra nå av, er litt trett av WoW og trenger en pause uansett. Vi ses til efteråret...
Tilbage til toppen Go down
Thundris

Thundris


Antal indlæg : 52
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 44
Geografisk sted : Frederiksberg

Onsdag som spilledag Empty
IndlægEmne: Sv: Onsdag som spilledag   Onsdag som spilledag EmptyTirs Jun 03, 2008 3:25 am

Det bliver nok lidt blandet landhandel fra min side da jeg er allergisk over for græs og det netop har bidt sig til på 72 (mange)... altså, at jeg måske sidder ved computeren fordi jeg ligner en der lige er vågnet fra de døde hvis jeg kommer udenfor...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Onsdag som spilledag Empty
IndlægEmne: Sv: Onsdag som spilledag   Onsdag som spilledag Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Onsdag som spilledag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» d. 27 til d. 30 september ferie, klar onsdag d.1/10
» Kara onsdag d. 29/10
» Guild Raid onsdag d. 7 maj

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: World of Warcraft :: Blandet-
Gå til: