Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Daily Battlegrounds - aftaler

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Thundris

Thundris


Antal indlæg : 52
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 44
Geografisk sted : Frederiksberg

Daily Battlegrounds - aftaler Empty
IndlægEmne: Daily Battlegrounds - aftaler   Daily Battlegrounds - aftaler EmptyTirs Jun 03, 2008 3:31 am

Jeg tænkte om vi kunne aftale et fast tidsspunkt hver dag hvor, hvis man lige havde lyst til at tage den daily, loggede man på og spillede sammen. Med det menes altså at der ingen forpligtigelse er for at logge på, men hvis man er træt af at tabe og bruge 3 timer på en daily fordi der render 50 - 14 årige forvirret rundt på battleground og laver alt muligt andet end det de skal, og man gerne vil have den overstået, så laver vi en semi-premade aftale på et givent tidsspunkt.

Jeg kan eksempelvis foreslå: 20:30 hver dag.

Hvad siger i til det? scratch
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Daily Battlegrounds - aftaler Empty
IndlægEmne: Sv: Daily Battlegrounds - aftaler   Daily Battlegrounds - aftaler EmptyTirs Jun 03, 2008 10:10 am

Jeg har tænkt på det samme, men det kan være lidt svært at time. Dog vil jeg forsøge at ramme 20:30 fremover :-)

Hilsen Jernfod (nu kun 400 Honor fra sit epic chestpiece) Yeah!
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Daily Battlegrounds - aftaler Empty
IndlægEmne: Sv: Daily Battlegrounds - aftaler   Daily Battlegrounds - aftaler EmptyOns Jun 04, 2008 9:05 pm

Kanon ide - jeg vil også huske på 20.30
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Daily Battlegrounds - aftaler Empty
IndlægEmne: Sv: Daily Battlegrounds - aftaler   Daily Battlegrounds - aftaler Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Daily Battlegrounds - aftaler
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: World of Warcraft :: Battlegrounds-
Gå til: