Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september??

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? Empty
IndlægEmne: Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september??   Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? EmptyMan Aug 25, 2008 1:58 pm

Vi skal næsten se at få organiseret guilden lidt igen. Vi burde være godt spec'et til Kara samt have den fornødne erfaring. Tror der er god mulighed for en fornuftigt pickup i "de danske vikinger"-guilden hvis vi ikke er nok.

Er der nogen nye potentielle medlemmer af Justa Pugna?

Er Onsdage med start kl 20:30 stadig et godt bud?
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september??   Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? EmptyMan Aug 25, 2008 4:41 pm

Jeg er med fra september av, onsdager fra 20:30 passer fint for meg

Ser frem til noen hyggelige wow-aftener igen, det blir godt.
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : KBH Nordvest

Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september??   Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? EmptyMan Aug 25, 2008 9:29 pm

Jeg er klar til at heale. Min shaman er ikke klar til kara....
mvh
Martin
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september??   Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? EmptyTirs Aug 26, 2008 8:58 pm

Hejsa
Hunteren er klar til onsdags-raids. Min lille kineser skal nok have lidt udstyr først.
mvh Lars
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september??   Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? EmptyTirs Aug 26, 2008 10:02 pm

Hvordan planlægger du at spec'e Quingo? Healer?
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september??   Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? EmptyOns Aug 27, 2008 6:49 pm

Min første tanke var at gå Feral (DPS/tank), men jeg tror det passer min spillestil bedre at gå Restoration (healer). Så må jeg kæmpe med Lisa om pladserne.
Healer-specen er ok til raids, men skulle være rigtigt god i PvP, da den kan holde liv i en del kammersjukker. Jeg gætter på at der fortsat skal PvP'es en del, selvom jeg glæder mig til en snak på søndag om hvornår og hvordan med raids...
Tilbage til toppen Go down
Erdowyn

Erdowyn


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 45
Geografisk sted : Nordvest

Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september??   Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? EmptyOns Aug 27, 2008 10:09 pm

Onsdag aften lyder helt fint - krigeren er altid klar og om ikke så længe er frostmagen også klar
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september??   Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september?? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Skal vi prøve at skrabe et Kara hold sammen i september??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kara neste uke?
» Kara onsdag d. 29/10

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: World of Warcraft :: Raids-
Gå til: