Antal indlæg : 187 Tilmeldt : 15/04/08 Alder : 49 Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island
Emne: Tror stadig der er mulighed for samarbejde... Tirs Sep 09, 2008 1:27 pm
Blev kontaktet af guildleader fra de danske vikinger igår, der spurgte til om vi stadig var aktive. Jeg svarede vi var ved at komme i omdrejninger efter sommerpause.
Jeg vil prøve at få nogle kontaktpersoner så vi kan få "Vikinger" som pickups når vi får aftalt et kara run. De er vokset helt vildt siden vi Raidede med dem...
Hvis der er nogen der er interesseret i at deltage i 25-40 mands raids skal jeg gerne prøve at "købe" os en plads som en Group, skriv lige hvis i er på. (Tålmodighed og forberedelse er nok nøgleord her)
Lumi
Antal indlæg : 163 Tilmeldt : 15/04/08 Alder : 53 Geografisk sted : Oslo, Norway
Emne: Sv: Tror stadig der er mulighed for samarbejde... Tirs Sep 09, 2008 1:38 pm
Jeg vil meget gjerne være med i ZA, Gruul's lair, SSC, The Eye, Magtheridon's Lair. Tror jeg har ok gear som OT, muligens også MT.
Alle bør sjekke minimumsspek til de forskjellige raidene, litt pinlig å møte opp i grønt gear og være ansvarlig for wipe av et 25-mans raid :-)
Kaput
Antal indlæg : 100 Tilmeldt : 17/04/08 Alder : 49 Geografisk sted : KBH Nordvest
Emne: Sv: Tror stadig der er mulighed for samarbejde... Tirs Sep 09, 2008 9:22 pm
Hej, Jeg vil også gerne være med med Healeren. Thomas, har du et link til min spec. til de store raids? mvh Martin
Lumi
Antal indlæg : 163 Tilmeldt : 15/04/08 Alder : 53 Geografisk sted : Oslo, Norway
Emne: Sv: Tror stadig der er mulighed for samarbejde... Tors Sep 11, 2008 3:45 pm
Hej, Jeg er litt usikker om hvor du finner minimumskrav for Priest. Tror nok google kan hjelpe. Ellers er det mange som spør om dette på forumene på www.wow-europe.com...
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Tror stadig der er mulighed for samarbejde...