Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Patch day paradise/hell :-)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Patch day paradise/hell :-) Empty
IndlægEmne: Patch day paradise/hell :-)   Patch day paradise/hell :-) EmptyTirs Okt 14, 2008 1:54 pm

Hei,
For de som ikke har fått det med seg, så kommer Patch 3.0.2 i morgen (onsdag). Her introduseres mange WotLK ting, bl.a. nye talents og trainable skills (opp til lvl 80), samt et nytt profession; Inscriptions.

Alle som logger seg på etter kl 11:00 onsdag vil ha alle talentene resat og man må trene alle skills på nytt. I tillegg kan man regne med at mange av add-ons'ene vil gi problemer, så disse bør oppdateres.

En positiv ting er at HP for samtlige mobs/bosser i Kara og oppover reduseres med 30% og at de gir mindre skade...

les mere om dette her:
http://www.mmo-champion.com/index.php
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Patch day paradise/hell :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Patch day paradise/hell :-)   Patch day paradise/hell :-) EmptyTirs Okt 14, 2008 3:54 pm

Ja der kommer til at ske en del.

Mange class specifikke ændringer som kan læses på f.eks www.wowwiki.com

Lyder ok med raid ændringerne, så kan vi måske få gennemført Kara inden alt for længe. Det er dog stadig et stort arbejde at sætte hold og kom lidt på kant med DDV da vi ikke fik meldt afbud til Gruul i lørdags :-(

JF
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Patch day paradise/hell :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Patch day paradise/hell :-)   Patch day paradise/hell :-) EmptyTirs Okt 14, 2008 4:42 pm

La oss ikke stresse med Kara, du kan jo også være med i PUGs for Kara, det er helt ok.

Var vi tilmeldt til Gruuls lair? Hvem fra guildet skulle møte, måske Luminext??? Det er lidt synd hvis det skal ødelegge samarbeidet med dem, siden det vil være en stor fordel oss som et lille guild å ha et godt vennskapsguild.
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : KBH Nordvest

Patch day paradise/hell :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Patch day paradise/hell :-)   Patch day paradise/hell :-) EmptyTirs Okt 14, 2008 5:09 pm

Ja, det ser ud til at der sker meget i morgen. Det bliver interessant at se hvor lang tid det tager at komme online....
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : KBH Nordvest

Patch day paradise/hell :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Patch day paradise/hell :-)   Patch day paradise/hell :-) EmptyTors Okt 16, 2008 11:01 am

Hej,
Ja, jeg var 45 min om at installerer patchen i går. Derudover tog det mig 1 time at få trænet, sat talents og set den nye havn i SW, super fed udsigt ud over havnen, der går både til Auberdine og Northend (ikke åbnet endnu).

Pallister har fået et par nye healing spells, som han glæder sig til at prøve af på Luminext (eller en anden tank) og Every Man For Himself bliver nice i pvp. Human racial spell, der bryder loss of control spels (sap, sheep, hex osv.)

Missblue er blevet caster, med speciale nature damage. Hun kunne godt tænke sig nogle int/spell dam gems fra tine. Det skal ikke være højt lvl gems, da vi jo snart skal vidre til lvl 80 ;-)

mvh
Martin
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Patch day paradise/hell :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Patch day paradise/hell :-)   Patch day paradise/hell :-) EmptyTors Okt 16, 2008 1:22 pm

Mine UI setup og add-ons er totalt fucked. Det vil kreve noen timers arbeid å sette det opp på nytt :-(. Sånn går når man satser alt på en ferdig UI-compilation og programmeren kaster inn håndkledet (jeg bruker MazzleUI).

Men det var forfriskende å logge uten en eneste addon i går og se Blizzards originale UI, hadde nesten glemt hvordan det så ut, haha. Fikk i hvert fall trenet og satt opp nye talents. Største endring har skjedd på min druid (Bear), alt mitt BoJ/Raid gear har fått armour betydelig redusert. Merkelig nok har ikke Blizzard fjernet armour på mitt PvP-gear, så dette er nå bedre til tanking enn raid/BoJ gear :-). Litt merkelig. Ellers fedt med en del nye spell og talents, samt de nye Glyphs man kan booste noen av sine egenskaper med.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Patch day paradise/hell :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Patch day paradise/hell :-)   Patch day paradise/hell :-) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Patch day paradise/hell :-)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Patch 3.0.8 going live this week

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: World of Warcraft :: Blandet-
Gå til: