Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Skal vi snart prøve 5vs5?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : KBH Nordvest

Skal vi snart prøve 5vs5? Empty
IndlægEmne: Skal vi snart prøve 5vs5?   Skal vi snart prøve 5vs5? EmptyTirs Okt 14, 2008 5:12 pm

Hej,
Skal vi ikke snart prøve at få stablet en omgang 5v5 på benene? Hvad med torsdag? Jeg vil helst afsted med Missblue, hun er mere egnet til arena end Holy Pallister.
mvh
Martin
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Skal vi snart prøve 5vs5? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi snart prøve 5vs5?   Skal vi snart prøve 5vs5? EmptyTirs Okt 14, 2008 5:46 pm

Jeg er med, torsdag er jeg dog borte mellom 19:30 og 21:30.
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Skal vi snart prøve 5vs5? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi snart prøve 5vs5?   Skal vi snart prøve 5vs5? EmptyOns Okt 15, 2008 9:55 am

Så fik vi gang i vores 5v5 team, lidt ærgeligt det var Martin der pressede på og samtidig ham der blev sorteper ved ikke at være med :-/
Anyways, vi var tilfældigvis 4 online og DF kunne lokkes med marcipanbrød, så vi tog chancen.

Resultatet taler for sig selv og i 5v5 er det alfa og omega at få identificeret #1 i kill order straks og alle går på ham så han forhåbentlig kan "burst'es" af banen.

Det ene hold vi mødte igår brugte denne taktik og udførte den lige efter bogen. Jeg fik 1. salve af ranged attacks og var død straks, kunne ikke engang have været healet.

Hvis vi havde angrebet en af deres med 3 x instant druid spells, 1 instant arcane shoot og 1 instant magespell ville der være en god chance for at få overtaget.

Men meget kaotisk og sjovt syntes jeg.

DF brokkede sig lidt ;-)
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : KBH Nordvest

Skal vi snart prøve 5vs5? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi snart prøve 5vs5?   Skal vi snart prøve 5vs5? EmptyOns Okt 15, 2008 11:22 am

Hej,
Ja, det var ærgeligt, men det kan være at jeg kommer med næste gang. Men jeg (Pallister) fik mine kampe i går takket være Brian, der forbarmede sig og tog 10 kampe med Erdowyn. Vi var faktist rimelige gode, jeg mener at den blev 7-3 til os. Brian slår dem ihjel mens jeg holder mig i live og brænder deres mana af. Dejligt at pvp gear nedsætter cool down på min fear. Jeg kunne især lide at vi nakke et hunter/rouge par flere gange cheers
mvh
Martin
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Skal vi snart prøve 5vs5? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi snart prøve 5vs5?   Skal vi snart prøve 5vs5? EmptyOns Okt 15, 2008 6:09 pm

Ja tak for tæskene - det er jo altid rart at vide at der er noget der kan forbedres... Min lektie er enten ikke at forklæde mig som healer, alternativt starte med at heale mig selv big time mens i andre klarer problemerne.
Jeg har søgt lidt efter hvilken addons der anbefales og fandt følgende på you-tube:
https://www.youtube.com/watch?v=7zhh_GT7TEo

til at identificere fjenderne anbefales proximo...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skal vi snart prøve 5vs5? Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi snart prøve 5vs5?   Skal vi snart prøve 5vs5? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Skal vi snart prøve 5vs5?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: World of Warcraft :: Battlegrounds-
Gå til: