Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hvem kan Inscription?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : KBH Nordvest

Hvem kan Inscription? Empty
IndlægEmne: Hvem kan Inscription?   Hvem kan Inscription? EmptyFre Okt 17, 2008 11:43 am

Hej,
Skal vi ikke have en der kan inscription her i guilden? Jeg laver gerne Missblue om til blomstersamler så vi kan få flere råvare til inscription. Jeg kan evt. også lave hende om til inscription, hvis ingen andre har lyst (læs: jeg vil gerne, hvis jeg får hjlæp til at samle blomster).
mvh
Martin
PS: Har i lagt mærke til at vi har fået nye racial spells og passive egenskaber basseret på vores profesioner?
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Hvem kan Inscription? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem kan Inscription?   Hvem kan Inscription? EmptyFre Okt 17, 2008 1:46 pm

hei,
Ja, en guildet bør ta ansvar. Det er meget smart å kombinere med herbalism, siden man bruker herbs til å lave glyphs. Luminor har maks. lvl i herbs og vil gjerne hjelpe til med blomsterplukkingen. Dog vil jeg ikke gi opp Alchemy, vi har vel ikke så mange i guildet som kan det???

Ja, herbs gir et ekstra healing spell, som ikke krever mana eller noget som helst. Gir ca. 10% health, så det er ok.

Skinning gir +crit på melee, range og spells.

Litt mere info her: http://www.wow-professions.com/ (Scroll litt ned på siden)
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Hvem kan Inscription? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem kan Inscription?   Hvem kan Inscription? EmptyMan Nov 17, 2008 10:26 pm

Martin, har MissBlue lært seg Inscription?
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Hvem kan Inscription? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem kan Inscription?   Hvem kan Inscription? EmptyTirs Nov 18, 2008 12:21 am

Jernfoden kan kun skinne, så det vil være oplagt hvis jeg lærer mig inscription... skal nok sætte mig lidt ind i det...
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : KBH Nordvest

Hvem kan Inscription? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem kan Inscription?   Hvem kan Inscription? EmptyTirs Nov 18, 2008 11:47 am

Så tror jeg at du også skal tage herb
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Hvem kan Inscription? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem kan Inscription?   Hvem kan Inscription? EmptyTirs Nov 18, 2008 12:18 pm

nei, ikke nødvendigvis. Luminor og Diamondfoot har herb, så vi kan (blomster)raide alle kontinenter sammen for litt herbs. Skinning er fint for Hunters, siden det også gir 5% crit.

Jeg har en del blomster i banken, Casper, som du kan få til å lvle Inscription.
Tilbage til toppen Go down
Erdowyn

Erdowyn


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 45
Geografisk sted : Nordvest

Hvem kan Inscription? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem kan Inscription?   Hvem kan Inscription? EmptyFre Nov 21, 2008 4:47 pm

jeg har også gjort min DK til samler - er i skrivende stund lvl 70 i Mining og Herbalism - så kan kun skaffe low level blomster endnu - men regner med at være på de 300 i løbet af weekenden (men H... K... hvor tager det lang tid)
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Hvem kan Inscription? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem kan Inscription?   Hvem kan Inscription? EmptyFre Nov 21, 2008 4:50 pm

Min Dk har tatt Inscription og BS, så jeg tar gjerne i mot low-level herbs for å kunne lvle Inscription
Tilbage til toppen Go down
Erdowyn

Erdowyn


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 45
Geografisk sted : Nordvest

Hvem kan Inscription? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem kan Inscription?   Hvem kan Inscription? EmptyFre Nov 21, 2008 4:58 pm

jeg sender alt jeg har samlet til dig Thomas
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvem kan Inscription? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem kan Inscription?   Hvem kan Inscription? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvem kan Inscription?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: Characters :: Professions-
Gå til: