Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Samarbejde med anden Guild

Go down 
+2
Kaput
Jernfod
6 deltagere
ForfatterBesked
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Samarbejde med anden Guild Empty
IndlægEmne: Samarbejde med anden Guild   Samarbejde med anden Guild EmptyMan Jun 30, 2008 4:40 pm

Hej Drenge og piger,

Hvordan er stemningen for at arbejde for lidt flere raid-muligheder?

Vi bliver nødt til at opbygge lidt mere erfaring for at få bedre gear end hvad BG kan tilbyde, samtidig er det også en sjov udfordring i at arbejde sammen.

Nemmeste raid er nok Kara som vi har været i 1 gang...suk mit forslag er samarbejde med en af de andre danske guilds "de rigtig rå" eller den nystartede "de danske vikinger". Sidstnævnte har typisk dårligere grej end os hvilket burde give en god chance for de vil have os med.
Alternativt kan vi skifte til en raid-guild.

Hvis vi kan stille et hold onsdag, f.eks 5 mand kan det være Vikingerne er klar på kara. De er pt. 14 lvl 70 med det formål at farme kara.

JF
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : KBH Nordvest

Samarbejde med anden Guild Empty
IndlægEmne: Sv: Samarbejde med anden Guild   Samarbejde med anden Guild EmptyMan Jun 30, 2008 5:27 pm

Hej,
Jeg er klar til at samarbejde med andre danske guilds for at komme i Kara (der dropper jo dejligt med cloth ;-). Jeg er klar til en tur nu på onsdag.
Martin
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Samarbejde med anden Guild Empty
IndlægEmne: Sv: Samarbejde med anden Guild   Samarbejde med anden Guild EmptyTirs Jul 01, 2008 12:05 am

Jeg har taget mig den frihed at etablere kontakt til "de danske vikinger" idet jeg sendte en mail til Pedersen. De var positive over for ideen med at vi indgår i fælles Kara runs med dem.
Det er faktisk så heldigt at de sigter efter et kara run nu på onsdag, hvor vi jo alligevel plejer at spille sammen. De starter dog relativt tidligt med invite kl 18:45 og slut kl 22.
De kræver Omen og Teamspeak hvilket ikke burde være noget problem.

Loot er sælvfølgelig gentleman wise hvor man kun ruller på det man har brug for/kan bruge.

Lyder som om vi er helt på bølgelængde når det kommer til seriøsiteten, plads til fejl og hyggesnak.

Hvor mange er med på et run onsdag? Jernfoden er på :-)
Tilbage til toppen Go down
Erdowyn

Erdowyn


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 45
Geografisk sted : Nordvest

Samarbejde med anden Guild Empty
IndlægEmne: Sv: Samarbejde med anden Guild   Samarbejde med anden Guild EmptyTirs Jul 01, 2008 12:14 am

jeg er også på - enten som offtank eller dps
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Samarbejde med anden Guild Empty
IndlægEmne: Sv: Samarbejde med anden Guild   Samarbejde med anden Guild EmptyTirs Jul 01, 2008 9:42 am

Hejsa
Jeg synes det er fint med et samarbejde...

Jeg skal dog spille tennis onsdag fra kl. 18.30, så jeg kan ikke nå det denne gang, og derefter er jeg væk de følgende tre uger på sommerferie (hvad skal der dog blive af auktions-huset...). Jeg prøver dog at logge på senere onsdag og hører hvordan det går.

I skal være klar over at de problemer vi havde næppe var dårligt spil (?) men primært at udrustningen var lidt mangelfuld. Jeg vil derfor anbefale at bruge raidet på onsdag til at kigge de andre an mht modenhed. Jeg vil meget gerne spille med andre, men de skal helst ikke være i stil med den pala-knægt vi fik med i Kara.
Den første Boss, Horseman'en, er lidt en prøveklud - hvis i klarer ham i fin stil (bedre end hvad vi gjorde dengang), så har vi et kara-hold. Hvis han giver problemer så skal heroic instances på farming status før vi er klar...

Jeg beklager jeg ikke kan være med, men glæder mig til at høre resultatet.

mvh Lars
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Samarbejde med anden Guild Empty
IndlægEmne: Sv: Samarbejde med anden Guild   Samarbejde med anden Guild EmptyTirs Jul 01, 2008 10:04 am

Jeg syntes at kunne fornemme vi er helt på bølgelængde. Helt enig i at 5 mand som vores legendariske Kara pick up fra sidst vil være en katastrofe :-) og spild af tid.
Tilbage til toppen Go down
wintertone




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : Frederiksberg

Samarbejde med anden Guild Empty
IndlægEmne: Sv: Samarbejde med anden Guild   Samarbejde med anden Guild EmptyTirs Jul 01, 2008 6:46 pm

Hejsa

Jeg er klar i morgen. Forhåbenlig med ny computer:)

/Tine
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : KBH Nordvest

Samarbejde med anden Guild Empty
IndlægEmne: Sv: Samarbejde med anden Guild   Samarbejde med anden Guild EmptyOns Jul 02, 2008 8:17 am

Hej,
18:45 er for tidligt for mig. Jeg logger nok på omkring 20:00-20:30 for at høre hvordan det går. Jeg lvl'er med min alt indtil vi er nok til en heroric eller raid tur, som ikke starter midt i aftensmaden.
mvh
Martin
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Samarbejde med anden Guild Empty
IndlægEmne: Sv: Samarbejde med anden Guild   Samarbejde med anden Guild EmptyOns Jul 02, 2008 6:22 pm

Støttes Casper, meget god ide med samarbeide med et annet guild for raiding. jeg har også kontakt med et par andre guild. La oss likevel prøve med disse danske tossene :-). Jeg dropper TS siden ingen av dere forstår en skit av hva jeg sier likevel, haha.

er på fra ca kl 20, så hvis dere trenger tank på prince Razz
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Samarbejde med anden Guild Empty
IndlægEmne: Sv: Samarbejde med anden Guild   Samarbejde med anden Guild EmptyTors Jul 03, 2008 12:20 pm

Måske kan vi koordinere noget mere ambitiøst med tiden, 25/40 mands raids. Havde jo relativ god erfaring med outdoor bossen Doomwalker ved et tilfældigt pick up raid i weekenden, så tror der vil være en god chance for succes med guild-samarbejde.
Tilbage til toppen Go down
Erdowyn

Erdowyn


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 16/04/08
Alder : 45
Geografisk sted : Nordvest

Samarbejde med anden Guild Empty
IndlægEmne: Sv: Samarbejde med anden Guild   Samarbejde med anden Guild EmptyTors Jul 03, 2008 1:20 pm

Jeg synes det var en rigtig god debut i samarbejdet med De danske vikinger - det var rart at spille med voksne mennesker som ikke skældte hinanden ud hvis der blev lavet en fejl.

Vi havde 2 party-wipes undervejs, Den første imellem Maiden og Opera-eventen hvor der blev pullet et par stykker før folk var klar. Og den anden ved selve Opera-eventen (Big Bad Wolf) - vi fik snakket taktikken igennem igen, og så fik Big Bad Wolf røvfuld.

En lille side info kan det oplyses at ud af 9 lilla ting fik Justa Pugna 4 (meget godt når vi kun var 3). Casper fik 3, og jeg fik en ny kappe. + 7 eller 8 Badges of Justice.
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Samarbejde med anden Guild Empty
IndlægEmne: Sv: Samarbejde med anden Guild   Samarbejde med anden Guild EmptyTors Jul 03, 2008 2:18 pm

Har De Danske Vikinger erfaring fra resten av Kara, dvs. Prince, Nightbane, Aran osv.? Jeg antar at det er planer for å fortsette i Kara denne uke? Nå som dere har tatt Opera er sideinngangen åpen og det er kort vei til Curator. Curator er en meget fin gear-check for resten av Kara, på samme måte som Attuman er det for første del.

Hvis det blir en ny tur i kara, gi meg beskjed :-)
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : KBH Nordvest

Samarbejde med anden Guild Empty
IndlægEmne: Sv: Samarbejde med anden Guild   Samarbejde med anden Guild EmptyTors Jul 03, 2008 5:09 pm

Hej,
Det lyder som om det var en god tur. Jeg vil gerne med hvis der kommer flere ture, men starten skal ligge senere ellers melder jeg pas. Det ville være fedt at komme i gang med noget raid, jeg er ved at gå lidt kold...
mvh
Martin
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Samarbejde med anden Guild Empty
IndlægEmne: Sv: Samarbejde med anden Guild   Samarbejde med anden Guild EmptyTors Jul 03, 2008 6:10 pm

Jeg tror bestemt der er mulighed for at påvirke start tidspunktet. Vi kan jo bare foreslå et nyt raid og komme med oplægget. Hvis vi f.eks kan stille 5-6 mand tror jeg bestemt vikingerne vil hjælpe med at fylde teamet op. (der var også et par af dem der havde børn)

Enig i at det er på tide at komme videre fra BG. Var virkelig en fed oplevelse igår. Super fedt lavet i Kara, specielt opera event med mulighed for 3 forskellige bosser er fedt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Samarbejde med anden Guild Empty
IndlægEmne: Sv: Samarbejde med anden Guild   Samarbejde med anden Guild Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Samarbejde med anden Guild
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tror stadig der er mulighed for samarbejde...
» Oprydning i Guild Banken
» Guild Raid onsdag d. 7 maj
» Guild raid torsdag d. 8. maj

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: World of Warcraft :: Raids-
Gå til: