Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Tror stadig der er mulighed for samarbejde...

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Tror stadig der er mulighed for samarbejde... Empty
IndlægEmne: Tror stadig der er mulighed for samarbejde...   Tror stadig der er mulighed for samarbejde... EmptyTirs Sep 09, 2008 1:27 pm

Blev kontaktet af guildleader fra de danske vikinger igår, der spurgte til om vi stadig var aktive. Jeg svarede vi var ved at komme i omdrejninger efter sommerpause.

Jeg vil prøve at få nogle kontaktpersoner så vi kan få "Vikinger" som pickups når vi får aftalt et kara run. De er vokset helt vildt siden vi Raidede med dem...

Hvis der er nogen der er interesseret i at deltage i 25-40 mands raids skal jeg gerne prøve at "købe" os en plads som en Group, skriv lige hvis i er på. (Tålmodighed og forberedelse er nok nøgleord her)
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Tror stadig der er mulighed for samarbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Tror stadig der er mulighed for samarbejde...   Tror stadig der er mulighed for samarbejde... EmptyTirs Sep 09, 2008 1:38 pm

Jeg vil meget gjerne være med i ZA, Gruul's lair, SSC, The Eye, Magtheridon's Lair. Tror jeg har ok gear som OT, muligens også MT.

Alle bør sjekke minimumsspek til de forskjellige raidene, litt pinlig å møte opp i grønt gear og være ansvarlig for wipe av et 25-mans raid :-)
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : KBH Nordvest

Tror stadig der er mulighed for samarbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Tror stadig der er mulighed for samarbejde...   Tror stadig der er mulighed for samarbejde... EmptyTirs Sep 09, 2008 9:22 pm

Hej,
Jeg vil også gerne være med med Healeren. Thomas, har du et link til min spec. til de store raids?
mvh
Martin
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Tror stadig der er mulighed for samarbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Tror stadig der er mulighed for samarbejde...   Tror stadig der er mulighed for samarbejde... EmptyTors Sep 11, 2008 3:45 pm

Hej,
Jeg er litt usikker om hvor du finner minimumskrav for Priest. Tror nok google kan hjelpe. Ellers er det mange som spør om dette på forumene på www.wow-europe.com...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tror stadig der er mulighed for samarbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Tror stadig der er mulighed for samarbejde...   Tror stadig der er mulighed for samarbejde... Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Tror stadig der er mulighed for samarbejde...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Samarbejde med anden Guild

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: Justa Pugna :: Guild samarbejde-
Gå til: