Jeg vil lige komme med en anbefaling til hvad man gerne skal have klar inden vi starter på raids:
Threat-meter Nyeste version af Omen er et must. Søg den via google
Voice Det er en klar fordel med mikrofon og samtale, men kan klares uden. Den interne lyd er dårligere jo flere der er på. Alternativer er Skype, Teamspeak eller Ventrillo. Ventrillo er den der bruges af flest af de store guilds, så jeg vil anbefale at I downloader den. Så håber jeg nogen ved hvordan den sættes op.
CT-Raidassist. I gamle dage var det et must, men den giver fejl på min computer, så jeg vil ikke bruge den.
Class-specific add-ons. Hunteren har ikke nogle der er strengt nødvendige. Jeg mener præster og Mages bruger Decursive for at fjerne tryl
Potions/mad osv. Nedenstående er hvad jeg har med som hunter - I andre bør se hvad der er af tilsvarende ting inden for jeres klasse:
Food: 20x Warp burgers giver ekstra agility. Har derudover 20x mad og drikke for en sikkerheds skyld, men satser på an gang Mage-mad jeg har derudover 40x food til mit pet Potions: 10x Agility potions, 10x Health, 10x mana Kugler: ca 4800stk Proffesions: Drums of War, giver ekstra attack power til boss fights Trinkets: Jeg har to trinkets der giver ekstra attack power til brug i instances
Håber dette er en hjælp for nogle... Lars
Jernfod
Antal indlæg : 187 Tilmeldt : 15/04/08 Alder : 49 Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island
Jeg kan lave Warp burgers hvis der er nogen der har warp flesh. Jeg tager ekstra warp burgers med til Karazhan hvis der er nogle der mangler... Jernfod, jeg vil ikke vide hvilken pølse du fodrer dit pet med, men hvis der er ekstra agi i den kan den være interesant...
Her er et utal af addons hvor de også er sorteret i klasser, så se om der er nogen du tror vil hjælpe.
Jeg har f.eks fået ny scrolling combat text, det giver mig melding når mine spells er klar til brug.
lbrordam
Antal indlæg : 83 Tilmeldt : 15/04/08
Emne: Sv: Raid forberedelser Ons Apr 30, 2008 8:09 pm
Hejsa Jeg har helt glemt en væsentlig del for alle mana-brugere - enchanter's kan lave mana oil til våben der giver +5mana/sec. Jeg har faktisk lige respec'et til dualwielding af samme grund, så jeg håber nogen (Martin) vil lave lidt olie...
Kaput
Antal indlæg : 100 Tilmeldt : 17/04/08 Alder : 49 Geografisk sted : KBH Nordvest
Emne: Sv: Raid forberedelser Tors Maj 01, 2008 10:43 am
Hej, God pointe Lars, men det er nu + 14 mana pr. 5 sec ;-) Jeg kan lave Superior Mana Oil (+14MP5), men jeg skal bruge Netherbloom til at lave dem, og dem har jeg ingen af, så hvis der er nogen der ligger ikke med nogle, så har jeg resten af mats (arcane dust + vial). mvh Martin
Lumi
Antal indlæg : 163 Tilmeldt : 15/04/08 Alder : 53 Geografisk sted : Oslo, Norway
Emne: Sv: Raid forberedelser Lør Maj 03, 2008 12:11 am
En meget gode side for boss strategier i Kara, m/ bilder: