Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Raid forberedelser

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Raid forberedelser Empty
IndlægEmne: Raid forberedelser   Raid forberedelser EmptyTirs Apr 29, 2008 1:55 pm

Hej

Jeg vil lige komme med en anbefaling til hvad man gerne skal have klar inden vi starter på raids:

Threat-meter
Nyeste version af Omen er et must. Søg den via google

Voice
Det er en klar fordel med mikrofon og samtale, men kan klares uden. Den interne lyd er dårligere jo flere der er på. Alternativer er Skype, Teamspeak eller Ventrillo.
Ventrillo er den der bruges af flest af de store guilds, så jeg vil anbefale at I downloader den. Så håber jeg nogen ved hvordan den sættes op.

CT-Raidassist.
I gamle dage var det et must, men den giver fejl på min computer, så jeg vil ikke bruge den.

Class-specific add-ons.
Hunteren har ikke nogle der er strengt nødvendige. Jeg mener præster og Mages bruger Decursive for at fjerne tryl

Potions/mad osv.
Nedenstående er hvad jeg har med som hunter - I andre bør se hvad der er af tilsvarende ting inden for jeres klasse:

Food: 20x Warp burgers giver ekstra agility. Har derudover 20x mad og drikke for en sikkerheds skyld, men satser på an gang Mage-mad
jeg har derudover 40x food til mit pet
Potions: 10x Agility potions, 10x Health, 10x mana
Kugler: ca 4800stk
Proffesions: Drums of War, giver ekstra attack power til boss fights
Trinkets: Jeg har to trinkets der giver ekstra attack power til brug i instances

Håber dette er en hjælp for nogle...
Lars
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Raid forberedelser Empty
IndlægEmne: Sv: Raid forberedelser   Raid forberedelser EmptyTirs Apr 29, 2008 2:05 pm

....Glem ikke "pølsen med + 10 til Agility" for dit pet :-)

Tak for brugbart indlæg.
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Raid forberedelser Empty
IndlægEmne: Sv: Raid forberedelser   Raid forberedelser EmptyTirs Apr 29, 2008 2:07 pm

Godt innspil, Lars!

Omen er et must, spesielt i Kara, siden Threat fra boss = Instagib = død = raidwipe :-)

Jeg har et alternativ til CT-Raid, husker bare ikke navnet her og nu. Skal sjekke om når jeg kommer hjem.

Kan ellers anbefale Deadly Boss mod, som gir varsler og timere på de forskjellige spells/faser på samtlige bosser i Instances/Raids.

Fint hvis noen kan lage Warp burgers, de trenger jeg i hvert fall.

Siden jeg er LW, så har jeg med rikelig med Drums of War (+attackpower/+spell damage) og Drums of Battle (Haste buff for melee, ranged og casters).
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Raid forberedelser Empty
IndlægEmne: Sv: Raid forberedelser   Raid forberedelser EmptyTirs Apr 29, 2008 6:41 pm

Jeg kan lave Warp burgers hvis der er nogen der har warp flesh. Jeg tager ekstra warp burgers med til Karazhan hvis der er nogle der mangler...
Jernfod, jeg vil ikke vide hvilken pølse du fodrer dit pet med, men hvis der er ekstra agi i den kan den være interesant...
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Raid forberedelser Empty
IndlægEmne: Sv: Raid forberedelser   Raid forberedelser EmptyTirs Apr 29, 2008 7:26 pm

Hej igen
Der er kommet en Omen version 72000 i går. Jeg anbefaler alle installerer denne - den kan downloades fra: http://files.wowace.com/
Tilbage til toppen Go down
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Raid forberedelser Empty
IndlægEmne: Sv: Raid forberedelser   Raid forberedelser EmptyTirs Apr 29, 2008 11:08 pm

det er warp flesh i guildbanken
Tilbage til toppen Go down
Thundris

Thundris


Antal indlæg : 52
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 44
Geografisk sted : Frederiksberg

Raid forberedelser Empty
IndlægEmne: Sv: Raid forberedelser   Raid forberedelser EmptyOns Apr 30, 2008 12:57 pm

Hvis der mangler warp kød kan det fås fra de der warp-stalkers i Therokkar forest (ved shattrah).

Jeg kan fjerne magic fra folk, skal jeg også downloade en eller anden ting der gør det?
Tilbage til toppen Go down
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Raid forberedelser Empty
IndlægEmne: Sv: Raid forberedelser   Raid forberedelser EmptyOns Apr 30, 2008 1:27 pm

Det var Jernfoden der havde farmet lidt warp-kød igår :-)

Lars har tidligere nævnt

http://files.wowace.com/

Her er et utal af addons hvor de også er sorteret i klasser, så se om der er nogen du tror vil hjælpe.

Jeg har f.eks fået ny scrolling combat text, det giver mig melding når mine spells er klar til brug.
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Raid forberedelser Empty
IndlægEmne: Sv: Raid forberedelser   Raid forberedelser EmptyOns Apr 30, 2008 8:09 pm

Hejsa
Jeg har helt glemt en væsentlig del for alle mana-brugere - enchanter's kan lave mana oil til våben der giver +5mana/sec. Jeg har faktisk lige respec'et til dualwielding af samme grund, så jeg håber nogen (Martin) vil lave lidt olie...
Tilbage til toppen Go down
Kaput

Kaput


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 17/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : KBH Nordvest

Raid forberedelser Empty
IndlægEmne: Sv: Raid forberedelser   Raid forberedelser EmptyTors Maj 01, 2008 10:43 am

Hej,
God pointe Lars, men det er nu + 14 mana pr. 5 sec ;-) Jeg kan lave Superior Mana Oil (+14MP5), men jeg skal bruge Netherbloom til at lave dem, og dem har jeg ingen af, så hvis der er nogen der ligger ikke med nogle, så har jeg resten af mats (arcane dust + vial).
mvh
Martin
Tilbage til toppen Go down
http://www.haacks.dk
Lumi

Lumi


Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 53
Geografisk sted : Oslo, Norway

Raid forberedelser Empty
IndlægEmne: Sv: Raid forberedelser   Raid forberedelser EmptyLør Maj 03, 2008 12:11 am

En meget gode side for boss strategier i Kara, m/ bilder:

http://www.ampwow.com/wow/viewBCStrats/Karazhan.php

Les, lær og loot :-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Raid forberedelser Empty
IndlægEmne: Sv: Raid forberedelser   Raid forberedelser Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Raid forberedelser
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Guild Raid onsdag d. 7 maj
» Guild raid torsdag d. 8. maj
» Beretningen om Crossroad-raid
» Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: World of Warcraft :: Raids-
Gå til: