Justa Pugna guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Justa Pugna guild

Forum for Justa Pugna guilden i world of warcraft
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Beretningen om Crossroad-raid

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jernfod

Jernfod


Antal indlæg : 187
Tilmeldt : 15/04/08
Alder : 49
Geografisk sted : Copenhagen, Crap-Island

Beretningen om Crossroad-raid Empty
IndlægEmne: Beretningen om Crossroad-raid   Beretningen om Crossroad-raid EmptyOns Jun 18, 2008 6:51 pm

Hej Guildies,

Igår aftes var der en gut der inviterede til crossroad raid, uden at vide hvad dette gik ud på tilmeldte jeg mig. Det gik efterhånden op for mig at raided handlede om at prygle diverse hordebyer.
Efter diverse moralske overvejelser valgte jeg at begive mig til Ratchet hvor gruppen samledes. tror vi endte på ca. 25 stk det lagde 2 mindre byer døde hvorefter vi mødte overlegen modstand i Ogrimmar tror jeg det var :-)

Ganske underholdende og egentlig en dejlig fornemmelse efter mange levels på en pvp-server.

Beretningen om Crossroad-raid Screen10
Tilbage til toppen Go down
lbrordam




Antal indlæg : 83
Tilmeldt : 15/04/08

Beretningen om Crossroad-raid Empty
IndlægEmne: Sv: Beretningen om Crossroad-raid   Beretningen om Crossroad-raid EmptyFre Jun 20, 2008 4:02 pm

Ahhh, den nostalgi...

I de gode gamle dage før battlegrounds og den slags, var det en yndet sport at mødes på den store slagsmark og give horden prygl (dvs indtil de kom drønende i talrige mængder fra hovedbyerne)... Tilsvarende mødte man ofte Horden rundt omkring i alliance-områderne.
Fordelen ved PvE serverne er at man kan læne sig tilbage og se sine allierede frænder få tæsk, alternativt løbe rundt og moon'e alt og alle...

åh ja da, det er rart at høre at gamle traditioner stadig bliver holdt ved hævd...

Der var en enorm prestige i at slå "kongen" ihjel på hovedbyerne... Thrall i Ogrimar skulle ikke være så langt væk fra indgangen, så det skulle være muligt, omend langt fra nemt... Jeg mener dog aldrig der har været præmier for den slags (quests eller lignende)...
Tilbage til toppen Go down
 
Beretningen om Crossroad-raid
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Raid forberedelser
» Guild Raid onsdag d. 7 maj
» Guild raid torsdag d. 8. maj
» Sign up for Karazhan raid torsdag d.1 maj om aftenen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justa Pugna guild :: World of Warcraft :: Raids-
Gå til: